понедельник, 10 декабря 2012 г.

Перше повідомлення (тому що так склались обставини)

Розпочався другий тиждень практики з української філології. 
Я тільки почала роботу  в блозі, хоча створила його ще у жовтні. Пробачте мені будь ласка, але так склались обставини. 

Окремо дякую моїй найліпшій подрузі Каміллочці!!!!! Саме ця файна  дівчина допомогла мені з усім розібратися!!!!

Отже. Понеділок 10 грудня.

День був звичайний. Уроки не проводила. Затвердила план-конспект з української мови на вівторок та поговорили про те, як проводити урок переказ, який в моєму 8-А буде 12.12.12. два уроки поспіль. А на наступному за розкладом уроці я буду проводити відкриту класну годину знову ж таки з моїм улюбленим 8-А !!!!! 

Коли я їх попереджала про ці заходи (а ще в них 21 грудня "Кінець світу"--контрольна робота!!), в них виникло питання - я спеціально дати підбирала? !!! Іронія долі -12.12.12. ; 21.12.12 !!!!

Ще сьогодні обговорювала з класним керівником план класної години. Завтра піду до Світлани Михайлівни Тіщенко. Сподіваюсь, що все буду добре!!!!

2 комментария:

Unknown комментирует...

Цікаво в тебе вийшло з планом та темами)))Бажаю успіхів!

Олена Попова комментирует...

Чекаємо щоденних повідомлень. Будь з нами!